به گزارش روابط عمومی شرکت فلزتدارک، رسول عادل‌زاده مدیرعامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه به مناسبت هفته پدافند غیرعامل پیامی صادر کرد

که متن پیام به شرح زیر است:

« در دورانی که دولت‌های استکباری به صورت مداوم در حال فتنه و دسیسه علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، اهمیت پدافند غیرعامل و دفاع همه‌جانبه در برابر جنگ ترکیبی بیش از هر زمان دیگری مورد تاکید است و در همه شرکت‌ها و سازمان‌ها رعایت اصول پدافند غیرعامل ضروری است.

نگاه بلند و عمیق رهبر معظم انقلاب اسلامی به پدافندغیرعامل حاکی از نقش، اهمیت و جایگاه این مقوله در مصون سازی و فراهم نمودن بسترهای امن توسعه پایدار است که ایشان فرمودند: «پدافند غیرعامل مثل مصون سازی بدن انسان است، از درون ما را مصون می‌کند، پدافند غیرعامل یک اصل خواهد بود، برای همیشه نه برای یک مقطع خاص».

بروز تهدیدات نوین و نوپدید نظیر حمله سایبری به زیرساخت‌های صنعتی تجاری کشور نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دشمن برای ضربه به کسب و کار ملت ایران است.

به منظور مقابله باتهدیدهای مستمری که از این منظر متوجه فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است، لازم است تهدیدهای مزبور شناسائی و متناسب با آن برنامه‌ریزی برای تقویت زیرساخت‌ها و رعایت اصول پدافند غیرعامل انجام شود.

شرکت فلزتدارک با توجه به فعالیت در حوزه معدن و بازرگانی در حال برنامه‌ریزی جهت شناسائی تهدیدهای تخصصی وعمومی است تا متعاقبا با هماهنگی ستاد پدافند غیرعامل فولاد مبارکه نسبت به آموزش و برنامه‌ریزی برای رعایت اصول اقدام نماید.»

رسول عادل زاده مدیر عامل شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان