شرکت فلز تدارک فولاد مبارکه اصفهان به مناسبت سالروز شهادت امام رضا (ع) در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود برای سومین مرتبه ۲۰۰ بسته‌ معیشتی را در بین نیازمندان استان خراسان رضوی توزیع کرد.


به گزارش روابط عمومی شرکت فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان سومین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی شرکت فلز تدارک فولادمبارکه اصفهان در راستای انجام مسئولیت‌های اجتماعی به مناسبت سالروز شهادت امام رضا(ع) با حمایت اعضای محترم هیئت مدیره در محدوده معادن چشمه‌سر و حدید۲ واقع در استان خراسان رضوی این شرکت توزیع گردید.
در این مرحله ۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲میلیارد ریال بین نیازمندان منطقه سنگان که بعضا در نقطه صفر مرزی با افغانستان بودند توزیع و موجب خرسندی اهالی آن منطقه شد.
به گزارش روابط عمومی فلزتدارک فولاد مبارکه اصفهان، در حاشیه این اقدامات جلساتی با امام جمعه محترم و سایر مدیران شهرستان خواف برگزار شد و گزارشی از فعالیت‌های شرکت در راستای اشتغال پایدار و مسئولیت‌های اجتماعی ارائه گردید.
شایان ذکر است شرکت فلز تدارک دارای محدوده‌های معدنی در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مرکزی و سیستان و بلوچستان است.